سلام بچه ها ☺️
سلام بچه ها ☺️
ببخشید چند روز نبودم آخه گوشیم شکسته بود تو تعمیرگاه بود 😐
از امروز فعالیت رو شروع میکنم
البته درسته زیاد خوب فعالیت نمی کنم ولی حتی اگه شده برای فالور هایی دارم بازم فعالیت میکنم تا باهاشون همدردی کنم و برای خودمم یه سرگرمیه
دوستون دارم فالور ها و دوست های قشنگم
از وقتی اومدم اینجا فهمیدم که دوست های مجازی واقعا بهتر از دوست های واقعین و کاش میشد همتون رو از نزدیک ببینم 😢🥰☺️✨
ببخشید چند روز نبودم آخه گوشیم شکسته بود تو تعمیرگاه بود 😐
از امروز فعالیت رو شروع میکنم
البته درسته زیاد خوب فعالیت نمی کنم ولی حتی اگه شده برای فالور هایی دارم بازم فعالیت میکنم تا باهاشون همدردی کنم و برای خودمم یه سرگرمیه
دوستون دارم فالور ها و دوست های قشنگم
از وقتی اومدم اینجا فهمیدم که دوست های مجازی واقعا بهتر از دوست های واقعین و کاش میشد همتون رو از نزدیک ببینم 😢🥰☺️✨
- ۲۷۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط