{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا لگد به بخت خودت میزنی با هرزه بودنت

چرا لگد به بخت خودت میزنی با هرزه بودنت
دیدگاه ها (۰)

لس آنجلس آمریکا....

آهنگ جدید جمال و کمال .... 😂😂

دقیقا 👍

سوال پست:با خودت حرف میزنی؟جواب خودم:اره خیلی

خدا شفات بده داداش خدا شفات بده یه جورایی حرف میزنی خودت اصل...

بک میزنی،پول میزنی،اعتبار میزنی،نت میزنی،شارژ میزنی،هرچی میز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط