{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم پیجم داره مضخرف میشه🤧

حس میکنم پیجم داره مضخرف میشه🤧
دیدگاه ها (۸)

اتاق رویاهام:🛐🛐🛐

نظر مثبتتون درمورد پیجم چیه؟😂14.16.20.yashar @bright_star ش...

بلوبری هام تایپ mbtiام تغییر کرد🤧از entpشدم infp

درخواستی از افعی و بال های شباصکی:@booklovers

حس میکنم پیجم خیلی مزخرف شده

حس میکنم داره ادیتام بهتر میشه ولی هنوز جای کار داره یزره.

وای بچه ها نمیخوام چص کنم ولی جدی دیگه حوصله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط