{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی سخت بود ولی لازم بود.......

خیلی سخت بود ولی لازم بود.......
دیدگاه ها (۰)

من تمام کسایی که آزارم دادن رو می‌بخشم اما در جهنم بازه تا ش...

هیچوقت............

دیگه نیست..........

لذت بخشه!

ولی قوی بودن سخت بود خیلی سخت.....

خیلی سخت....:)

°○خیلی سخت بود○°

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط