{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوزم معتقدن اینا فقط دوستن🤡

هنوزم معتقدن اینا فقط دوستن🤡
دیدگاه ها (۳)

درو ببندن از پنجره میام اکسپلور😎

خدایا مرا بوسان ندیده از دنیا نبر🤲🏻

حتی اینا هم منو راضی نمیکنه..... من اون کمدای باربی رو میخوا...

راستییی. فقط پنج روز تا جام جهانی مونده و ما قراره اجرای بی ...

فقط دوستن...؟

برای اونایی که با من دوستن🔪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط