{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم هست.. بد شده بنظرم ..قشنگه؟ قشنگم🎀🌚، معنی آهنگ

ادیت خودم هست.. بد شده بنظرم ..قشنگه؟ قشنگم🎀🌚، معنی آهنگ این بود دلخور نشین
دیدگاه ها (۳۶)

jennieeeee

واییی مرسیی عزیزمم♥️🌚😭https://wisgoon.com/v/EW0WBR68SF

من از خرابه ی دل برات گلخونه ساختم

بنظرم ادیت زیاد جالب نبود ولی اهنگ»»»»»»»لایک و فالو فراموش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط