{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی اوقات آدما رو سخت ببخشید؛

بعضی اوقات آدما رو سخت ببخشید؛
راحت که ببخشی، تکرار میکنن...!
دیدگاه ها (۰)

از یک جایی به بعد ،هروقت بیای دیگه به درد نمی‌خوره...

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط