{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه اتفاقه...

دیدگاه ها (۴)

🌹

🫂❣️

یبار کامل نگاش کن خیلی قشنگ میگه

کشتن آدما اتفاقه اگه بدزدن ازم اون نگاهتو

قدر اون یکباری که بدجور قلبت شکست رو بدوناگه الان از پس هرچی...

بچه ها من احساس نمیکنم اتفاقه خوبی داره میوفته💀🤣💀🤣💀🤣💀💀💀💀💀💀🤣🤣...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط