{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادم این ی بار گفت زنده زنده میسوزنمتون پنج دقیقه بعد خو

یادم این ی بار گفت زنده زنده میسوزنمتون پنج دقیقه بعد خودش تو همون آتیش سوخت یعنی هم دلم خنک شد و ناراحت شدم🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۳)

ما بیشتر ددی داریم تا پینک می💀😭

سر کلاس ریاضی :

من میگم انتنم پرید

به قول یکی من بچه دوست ندارم دستورالعمل رو دوست دارم

واقعا دلم برای هوانگ ایوپ (سوجون داخل سریال) سوخت 😭خیلی نار...

خودش استوری گذاشته و اعلام کرده تو استوریا همه چی رو گذاشتم....

@yeralti_dizi

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط