{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگیره از تو سرم درد🖤🚶‍♀️

میگیره از تو سرم درد🖤🚶‍♀️
دیدگاه ها (۰)

ما که این حرفارو نداریم:)

من میخونم بداهه

#سلطان

بالا تر از سیاهی که رنگی نیس

یک موقع هایی تو زندگی یه زخم هایی میخوری جاش خیلی درد میگیره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط