{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
حرفی ندارم🗿🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۴)

گیو

امروز با داداشم دعوام شد...کثافت میزنه ها... خدا هرچی برادر ...

عرضم به درزتون که...INTP های عزیزبفرمایین

بچه ها درخواستی شیدا زیادهمی‌خوام یه تک بزنم از شیدا فقط ؟

من حرفی ندارم😑می فهمید حرفی ندارم یعنی چی😑😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط