{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این حق ما نبود 💔

بذارین زندگیمو بکنیم ؛
ما فقط بچه ایم
#زندگی
#افسردگی
#نوجوونی
#جامعه
دیدگاه ها (۱۳)

تو بچه اولی اگه ...🥀

کاش که ...

درک !

دختر بودن یعنی...

سلامم بچه ها رفتم تست افسردگی دادم الان این خوبه یا بد؟🧑‍🦲لی...

یونگی🙂🎀::)این پسر بچه ای که می‌بینید می‌خنده افسردگی داشته.....

آخ گودایاااا🫠✨️بچه ها ایم این فیلم رو میدونین چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط