{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بقیه ریدم ازم کینه دارن ....

🤣🤣👍🏻👍🏻
دیدگاه ها (۰)

من حوصله این مسخره بازیارو ندارم....

من سر مادر با پدرمم شوخی ندارم....

من شعر نوشتم که دلش ....

در جامعه ای که ارزش زن......

به بقیه ری.دم کینه دارم

آرت جدید🤓💔 موهاش بد نیست ولی بقیه اش رو ریدم🤡🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط