{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی‌دونم مود بعضیا چیه واقعا !!!!

نمی‌دونم مود بعضیا چیه واقعا !!!!
آرم به این بزرگی میزنم رو کلیپ ها ، بعد میان بدون اجازه کپی میکنن 😐😐😐😐
دیدگاه ها (۲)

درخواستی @x.setayesh.x

ولی خدایی این عکس پریا خیلی کیوته ❤️

مشکلی ندارید ؟

🙂❤️

ادیت این سونیک جدیده که اسمش رو نمی دونم

سلامم بچه ها...بچه ها موضوع نائی داره نگرانم میکنه خیلی داره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط