{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از تو فقط یکی در دنیا بود...!

از تو فقط یکی در دنیا بود...!
دیدگاه ها (۰)

هرگز باور نمیکنم رفتنت رو...!

هر کجا که بری پیدات میکنم...!

آماده رفتنم اگر دلتنگی فرصت دهد...!

و من هیچوقت گریه نمیکنم...!

دنیا دو روزه هر کی رفت رو مخت یکی بخوابون تو گوشش 😌👌

«دنیا دو روزه هرکی رفت رو مخت یکی بیابون تو گوشش»✰⋆。:゚・*☽:゚・...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط