{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
دیدگاه ها (۸)

این بند خیلی عالیه توی تیک تاکم فالو داشتمشون .

بنده عاشق این آهنگم .

اینم من که بعد به دنیا آمده بچم

(ولی زیبای این استایل)

خیر نبینن حسودا قد و بالات نظر خورد😭😭

گاهی در نبود یک نفر انگار تمام جهان خالیست💔🌱#رهبر #رهبر_شهید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط