{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه عمق درد نبود، ما هیچوقت بالاترین لذت را نمی‌فهمیدیم .

اگه عمق درد نبود، ما هیچوقت بالاترین لذت را نمی‌فهمیدیم ...
دیدگاه ها (۱)

پشماااام😂شمام؟ ج ن بزارید

شب تاسوعای امسال از عمق وجود فهمیدیمای اهل حرم میر و علمدار ...

و عمق هیچ چیز را نمی بینی...❤️‍🩹

هیچوقت درک نمی کننننن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط