{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ک میکردم

من ک میکردم
شادیامو تقسیم!..
دیدگاه ها (۰)

از اینا دوص🖤🤧

ما رسیدیم از راه پر حادثه ی پر ریسک

قاضـی منو دوص داشت.؟

چطور میتونید انقدر راحت دل بکنید💔

نتا وصل شد دیگه فعالیتی ندارم راستش اونقدرا هم ک فکرشو میکرد...

نقاشیم خوب درومد

اون موقع که شانس تقسیم میکردن دستشویی بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط