{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینا رو کلا باید بیخیال شد و با کسی شیپ نکرد فقط باید صبر

اینا رو کلا باید بیخیال شد و با کسی شیپ نکرد فقط باید صبر کنیم که ببینم خودشون چطور پیش میرن😐😂
دیدگاه ها (۳)

عجیبه😐

موافقید این آهنگ واقعا به این قسمت از فیلم میاد😅

اینا خودشون حیوونن بعد دارن میرن باغ وحش 😑

یوکیمیا =ایساگی🤣🤣🤣کم مونده بود اینا رو شیپ کنیم که کردیم

شیپ اینا رو میدوستم😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط