{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

《هی از این آدما دل میکنم و میجنگم》🛡⚔️

《هی از این آدما دل میکنم و میجنگم》🛡⚔️
دیدگاه ها (۰)

《بی تو این شام و ناهار میشه زهرمار من و...》🍝🥂

《رفقا داشتن همه دستبرد میزدن رود منو》🌊🐠

《دله من هواتو کرده لعنتی خوب بلدی حال منو》🐈‍⬛🍋

《هنوز عاشق کوچه های شهرم میتونی اینو ببینی تو چشای شرم》🚥🛣

دارم سعی میکنم دل تنگ نشم اما؛هی یادم اومد...💔#شهید‌محمد‌حسی...

هی وای دل هی دل💔دلخراش 😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط