{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطمئنم آرمی های ایرانی دارن تما تلاششون رو میکنن 💜درسته آ

مطمئنم آرمی های ایرانی دارن تما تلاششون رو میکنن 💜درسته آرمیا؟
دیدگاه ها (۰)

صدامو میشنوی آرمی 💜💜💜💜

بی تی اس هفت نفره اینو فراموش نکنیدددد 💜💜💜💜💜💜💜

بی تی اس هفت نفره 💜هفت نفرم میمونه 💜

فردا شش سال میشه که بی تی اس رو میشناسم، درسته خیلی از ارمیا...

یعنی چی میشه ارمی های ایرانی هم این تجربه رو داشته باشم💔😔🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط