{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای دلمه حقشه

ای دلمه حقشه
دیدگاه ها (۰)

حس خفگی درم

مه وی حاله درآر خدا کفرم درات و دس ای چاو خماره

حسودی کنم اسکل ب چیت؟

حقشه😂

نیما واقعا حقشه میلیاردی بشه:)

اصلا من دلمه ای دلم میخاد بخورم حرفیهhttps://wisgoon.com/fat...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط