{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میزَنَم میگامِت!

میزَنَم میگامِت!
دیدگاه ها (۰)

BAH BAH

حالَم بَدِه مَن هَمیشِه دَمِ صُبح.

پین کُن تو مَغزِت!

"مُحَبَت زیادی خوب نیست"

برادران بنده جنبه تحدید ندارم میزنم میگامت با احترام بزن کنا...

𝘍𝘪𝘯𝘥 ᭙𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰v𝘦 𝒜𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘵 𝘪𝘵 k𝘪𝘭𝘭 𝘺𝔬𝘶

خشابتو پرنگهدار اینجا دوست ودشمن مشخص نیست⚜🗽️ #نفیک#My#Me#my...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط