{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه برم تجربی :

من اگه برم تجربی :
دیدگاه ها (۳)

دقیقاااااااا

⁦(@_@)⁩

سبزی عید ⁦⁦\(°o°)/⁩

⁦⁦⊙.☉⁩

رفتم برای ازمون نمونه ثبت نام کردم و رشته رو زدم انسانی.. می...

#تجربی #سینا #کنکور

جذابیت بچه های تجربی🩺>>>..‹.☠🖤.›.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط