{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما میگفتیم یوشمک

ما میگفتیم یوشمک
دیدگاه ها (۰)

😐🥺

🍭

تابستون سال بعد میگن میخواد 3 بیاد

نه. من یک نوجوونم

یادتونه ی بازی داشتیم میگفتیم رو زمین موزابه یا اسیده هرکی پ...

بچه بودیم میخواستیم تا ٣ بشماریم، میگفتیم ١، ٢، ٢ونیم، ٢،٧۵ ...

نوستالوژی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط