{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزارین نصیحتتون کنم

هیچ وقت تو شب های بادی فیلم ترسناک نبینید (تجربه ثابت کرده) الان داشتم فیلم میدیدم بعد در بالکن باز بود
منتظر بودم طرف هیولا بشه که یهو در بالکن محکم باز شد خورد به دیوار
ریدممممممممممممممممممممممم به خودمممممممممممممممممممممممم
صدای باد و فیلم مَچ شدننننننن
خلاصه از این کارا نکنید
دیدگاه ها (۹)

جوووووووووووووون

کی نرفته مدرسه؟ مننننننن

Chapter ¹²

ادامه پارت ۱...جونگکوک گفت. داد نمی‌زد. آرام و بم. ترسناک‌تر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط