{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فک نمی‌کردم توعم مث همه بزاری بری(:

فک نمی‌کردم توعم مث همه بزاری بری(:
#دپ
دیدگاه ها (۱)

#غمگین

+عشق به حرف زدن نیست به عمل کردنه!#غمگین

خیلی دوسش دارم!#دپ

توعم بری ....

بزاری بری هم نمیادش کسی بجات.

توعم اگه میخوای بری برو از پیشم...#رپ#غمگین #اهنگ #اهنگ_غمگی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط