{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من : نمیشه دو دقیقه کراش نزنی 🙄

من : نمیشه دو دقیقه کراش نزنی 🙄
مغزم : اممم... خب .. 😍
دیدگاه ها (۰)

کراش جدید ... 😓😚 خیلی خوبه 🛐💃

عی بابا ..عی بابا 😭😭😭 اصن هنوز کسی رو داریم شطرنج بلد باشه....

me...

نزنی جلو تموم نمیشه🤣🤣امتحان کن

اممم خب یکم دیوونه ام🎀

به به کراش بچگیم و الانم (البته الان کراش حساب نمیشه ولی خب)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط