{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین چقدر انسانیت وشعورداشتن خوبه شخصیت به مقام وپول نیست

ببین چقدر انسانیت وشعورداشتن خوبه شخصیت به مقام وپول نیست به ذات انسان هست.... یادمه ۱۷ سالم بود یه معلم خیلی منواذیت کرد یه ۲۵صدم بمن ندادبه همه دادنمره امابه چندنفرازمانداد بااینکه شوهرش هم همکارپدرم بود .... خیلی ناراحت شدم به رفتارش اخلاقش واین کارش که فرق گذاشت توراهه برگشت بخونه گفتم منکه قبول شدم حالا۲۵صدمم ندادکه چیزی نیست خب ۲۰ نشم مگه مهمه..‌‌ مدرسه هاتموم شد یماه بعدش خانم معلم اومد گفت من بتونمره ندادم دلتوهم بابداخلاقیم شکوندم حالتوهم گرفتم اما توبی احترامی نکردی اما خدابدجورحالموگرفت منم عین مجسمه خشکم زده بودنمیدونستم چی بگم گفتش تصادف کردیم شوهرم فوت کردخونواده همسرمم بچهارومیخان ومن بخاطراونا بایدبرم .... وازونجا رفت ودیگه من گفتم خدایا هرجابرم وخدمتی کنم مثل معلمم نباشم
دیدگاه ها (۵)

یه روز ینفرتومغازش مشتری داشت بعدازینکه کاراونو راه انداخت ...

چخوبه که انسان ازشنیدن صدای اطرافیانش بشناسه واسماشونو بدون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط