{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی گوشی رو از دست آرمیا بگیره جان جدتون دیگه دارم پاره م

یکی گوشی رو از دست آرمیا بگیره جان جدتون دیگه دارم پاره میشم 😂😂😂😂
دیدگاه ها (۶)

ادیت خودمه چطور؟

من برم براش بمیرم

من دارم پاره میشم چرا حمایت نمی کنید ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط