{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که من غم دارم اندازه ی زیبایی تو؛)

که من غم دارم اندازه ی زیبایی تو؛)
دیدگاه ها (۰)

این دوتا>>>>

تا بکنه توبه شیطون:)

و تا ابد دلتنگ همان جای خالی؛)

که من غم دارم اندازه زیبایی تو..!#ایران❤️‍🩹🇮🇷ما فقط در برابر...

نیمار

غم دارم اندازه ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط