{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنگ چان و این آهنگ...

بچه ها خودم ادیت زدم🥹
خوب شد ؟🥺
تازه داشت آهنگش یادم میرفت ولی دوباره روش قفلی زدم ولی این دفعه با صدای بنگچان...🙂
دیدگاه ها (۰)

عرررررر بچه ها رفتیم اکسپلورررررر

این آهنگ و این فرد...

آخه چرا انقد تو کیوت و نازیییی🥹🪷عشق خودممممم✨️❤️بنگ چانننن🥹✨...

فالورهای عزیزم دوستان گلم حمایت لایک بشه ممنونم

جدیدا همه قفلی زدن رو این آهنگه البته خودم هم قفلی زدم روش 😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط