{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لااقل خودت هوای خودتو داشته باش🙂✌️

لااقل خودت هوای خودتو داشته باش🙂✌️
دیدگاه ها (۷)

#گناه_من

برای ِ عاشق بودَن . .🪐`#چشم_چران_عمرات

#گناه_من #اشتباه_من #عشق

زن موجود عجیبی است!چشم هایش را که می بندی, دیدِ دلش بیشتر…دل...

خدایا خودت هوای عزیزام رو داشته باش🤲

خواهش میکنم با خودت مهربون باش و درکش کن خودتو درک کن دختر

از دلایلی که بی تی اس رو استن میکنم🥲یکی میگه خودتو دوست داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط