{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو چی از من میدونی؟ :))))) +++

تو چی از من میدونی؟ :))))) +++
دیدگاه ها (۰)

دانش آموزای اون مدرسه:گاد کیل می🙂🔪

بل بل شی ایز دیول😂🌝سریال=از گور برخاسته

من همیشه وانمود میکنم که احمقم.....چون اگه تظاهر به باهوش بو...

کراش کفاصتکسدیکسپثثجدسمشثتحیدقحثدیتسذصقتدظخظدیخبهانول از دست...

تو چی میدونی که چیا کشیده👊#بدون_شرح

ولی تو خودت خوب میدونی من چی میخوام ازت نا امیدم نکن 🥺🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط