{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسید های بنگتن 🤣

اسید های بنگتن 🤣
دیدگاه ها (۱)

چیزی ندارم بگم ویدئو و آهنگ خودش گویاست 😁😎

چه قیافه مودی داره 😂توی نگاهش یه خفش میکنی یا خفش میکنمی هست...

🤣😭

پشمام 😲

سوتی های گرامی بنگتن

جمع بندی تمام ویدیو های سمیه BTS

توصیه می شود بعد دیدن این ویدیو چشم های خود را با اسید بشوید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط