{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا نمی‌بینه😐😐

اصلا نمی‌بینه😐😐
دیدگاه ها (۰)

اشتباه توی زندگیم زیاد کردم ولی هیچ وقت ریاضی رو بیست نگرفتم...

رفیق برات آرزو میکنم 😉😉✨✨

چشممم😉🔥✨

بنده می‌خوام با شما ی بند تشکیل بدمممممم🔥🔥😉

ولی عجب پسری داره

اونایی که می گفتن 'شیعه امسال محرم نمی بینه'چه خبرا؟

خودم با خودم شدم و کسی مارو نمی بینه 😁😁😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط