{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چی دیگه از اهنگ قفلیم

یه چی دیگه از اهنگ قفلیم
دیدگاه ها (۰)

هعی .. نمیدونم چی بگم ..فقط میتونم بگم .بمیرم برای تک تک اون...

..

من فراموش نکردم ..فقط طاقت دیدن اشکا و حرص های مامانم رو با ...

شاید ..

اهنگ قفلیم از ارش و نویددددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط