{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلنم بخاطر اینکه هر نفسی که میکشم اونو تکرار میکنم نیست

اصلنم بخاطر اینکه هر نفسی که میکشم اونو تکرار میکنم نیست و اصلنم با تیکه کلامم نمیگامشون💖😃
دیدگاه ها (۹)

منو ببخش 😍🙏

بخواب ســـ✮تاره اسمونم تو برای این دنیا زیادی پاک بودی

برو عزیزم برو پیش مامانت برات قاقالیلی داره 😍🤝😊💖

... 🚶‍♂️

منم اینو رفتم با اوسی شیطان کشم که خب همون

با اینکه هنوز فقط اسکچشو زدم حس میکنم خیلی گوهه-اگه نتونم می...

مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط