{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خنده مشترک آرمی ها و اوتاکو ها🤣🤣

خنده مشترک آرمی ها و اوتاکو ها🤣🤣
اوتاکو نیستم
دیدگاه ها (۶)

جونگ کوک شیییی>>>>>>>>>>>>>>☆

جهت خوشحالی😊😊😉

سونگمینننن شییییی😭>>>>

°(=.___.=)°

ارمی نیستم ولی از bts فعالیت میکنم

میخندم.....#ویسگون #اینستاگرام #پینترست #روبینو #اکسپلور #تی...

وضعیت علایق رفیقاماوتاکو نیستم اگه کاری نکنم نظرشون راجب انی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط