{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلی حال خوب به خودم بدهکارم 🙂🌱

کلی حال خوب به خودم بدهکارم 🙂🌱
دیدگاه ها (۰)

دنیا وفا نداره ...🙃🖤

نبودنش سخته ولی .‌..

عشق و تعریف کن ... 🙃💔

❁﷽❁کل زندگیم رو بهت بدهکارمخوب می‌دونیفــــقـــــط هـــــمــ...

یه تغییر کلی تو بیوم دادم خوب شده؟بنظرم خودم بهتره قبلیه هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط