{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا صبری....

خدایا صبری....
دیدگاه ها (۰)

چه حس خوبی داره این موزیک..

خخخ خطر نزدیک شدن

من بمیرم برات..

هیچ رفیقی برادر نمیشه

خدا گر پرده بردارد ز کار آدم ها...

خوشا صبری که پایانش تو باشی

آری...من درصبرایوب رازمین گیرکردم،توازچه صبری......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط