{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدی نمیگیری؟🤔پس میمیری☠️

جدی نمیگیری؟🤔پس میمیری☠️
#اسکویید_گیم_۲🍑
دیدگاه ها (۵)

ولی من همشون رو دوس دارم به جز پیر مرده و اون پیر زنه☠️#اسکو...

با کدومشون میری دیت؟🍒#اسکویید_گیم🥑

پشمام😅عجب فکر هوشمندانه ای😏🎀#اسکویید_گیم_۲🍒

جون حاجی🍭#اسکویید_گیم🎀

اگه مدادتو گم کنی،میمیری!

خو اگه ظهر بزنی میمیری؟

میمیری ولی به تنگه هرمز نمیرسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط