{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهمم خب ویدیو رو ولش میخام بگم که دیگه عشق من عاشق دورایا

اهمم خب ویدیو رو ولش میخام بگم که دیگه عشق من عاشق دورایاکیه رو ادامه ندم چراع؟خیلی بد نوشتم 🎀✨️
دیدگاه ها (۱۰)

برای قالب گرفتننن و آیدی روبلاکسم Atrisa_775 هستتت اگر اد دا...

بیس بقولیددد

بهترین مامان بزرگ دنیا چند بار پارت نوشتم نمیاددددددد

ادیت جدیددد چطورعه؟

خب اومدم بگم که میکاپ آرتیست رو ادامه بدم یا دیگه یواش یواش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط