{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی این حق نیست که روز اول سال فقط گریه کنم😮‍💨😭

ولی این حق نیست که روز اول سال فقط گریه کنم😮‍💨😭
دیدگاه ها (۲)

عیدتون مبارک

ولی میخوام گریه کنم اما نمیتونم 😓

هیچ وقت بخاطره پسر گریه نکردم و قرار نیست گریه کنم👍😚🙌

خب الان که چی کله ی صبح بهم ۶ تا پیام این مدلی دادی ؟

ببین، من قرار نیست گریه کنم.. قرار نیست.. هق.. تولدت مبارک ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط