خواننده و تهیهکننده "نیت والکا" در مصاحبهای درباره زمان
خواننده و تهیهکننده "نیت والکا" در مصاحبهای درباره زمانی که برای اولین بار با بیتیاس در سال ۲۰۱۴، زمانی که برای American Hustle Life آماده میشدن، آشنا شده، صحبت کرد
🗣 اولین آهنگی که ازشون شنیدم "(We are) Bulletproof" بود. فقط با دیدن همون یه ویدیو، قانع شدم که باید باهاشون کار کنم. جالب اینجا بود که اون موقع یه کمپ ترانهنویسی برای یه گروه دیگه، فکر کنم اگه درست یادم باشه اکسو، در جریان بود و تیم اون گروه داشت تلاش میکرد منو از همکاری با بیتیاس منصرف کنه و من بیام با اکسو کار کنم چون میگفتن: واای بیتیاس نه بابا...
چون میدونی اون موقع ها خیلی بهشون شک داشتن و میگفتن فقط یه گروه گذریه، یه جور فیلر برای بقیه گروهها صداشون میزدن و.. ولی وقتی ویدیوشونو دیدم، برام روشن شد که اونایی که شک داشتن، اصلاً نمیفهمن موسیقی و سرگرمی یعنی چی. بین همهی چیزی که تو صحنهی کیپاپ دیده بودم، بیتیاس واقعاً از بقیه متمایز بود. یعنی همهچیشون و دوست داشتم.
#BTS
🗣 اولین آهنگی که ازشون شنیدم "(We are) Bulletproof" بود. فقط با دیدن همون یه ویدیو، قانع شدم که باید باهاشون کار کنم. جالب اینجا بود که اون موقع یه کمپ ترانهنویسی برای یه گروه دیگه، فکر کنم اگه درست یادم باشه اکسو، در جریان بود و تیم اون گروه داشت تلاش میکرد منو از همکاری با بیتیاس منصرف کنه و من بیام با اکسو کار کنم چون میگفتن: واای بیتیاس نه بابا...
چون میدونی اون موقع ها خیلی بهشون شک داشتن و میگفتن فقط یه گروه گذریه، یه جور فیلر برای بقیه گروهها صداشون میزدن و.. ولی وقتی ویدیوشونو دیدم، برام روشن شد که اونایی که شک داشتن، اصلاً نمیفهمن موسیقی و سرگرمی یعنی چی. بین همهی چیزی که تو صحنهی کیپاپ دیده بودم، بیتیاس واقعاً از بقیه متمایز بود. یعنی همهچیشون و دوست داشتم.
#BTS
- ۹.۰k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط