{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا

والا
یا بعضی هام میگن ارمی
دیدگاه ها (۱)

واقعا چی میشد

بچه اگه کسی میتونه این دوتا نقاشی هارو بکشهارمی ها ارمی بودن...

هانعلیوهمسترعلی یا موشعلی

هی🙁

ولی بعضی وقتا چشما دروغ میگن

بعضی میگن شایعه اس ولی واقعیت

آرت های قدیمی از کاترین:: کاکاشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط