{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش به حالت که به تنهایی قشنگترین موکب تک نفره ی دنیا رو

خوش به حالت که به تنهایی قشنگترین موکب تک نفره ی دنیا رو داری..
اجرتون با اباعبدلله..🖤🥀
دیدگاه ها (۱)

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤️❤️

🖤🖤🖤🖤

خوشبحالت غلام کوچولوی امام حسین که قشنگترین موکب تک نفره ی د...

خدا قوت به همه ی اشپز ها و نوکران امام حسین...اجرتون با اباع...

خوش به حالت که من رو داری خر عزیزم❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط