{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق نداری منو نادیده بگیری😇

فراموش نکنی منو ک در لحظه به لحظه باید بغلم باشی🙂
دیدگاه ها (۷)

اخه من چی بگم بت...😄👇❤

آخ عزیز یادت اومد😍

همه دنیا یه طرف دلبر شیطونم یه طرف😅❤

زندگی=زندگیم😍

میشه یه لحظه زندگیه منو دستت بگیری بند کفشمو ببندم...؟:)💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط