{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قدر خودت رو خودت میدونی نه کسی دیگه ی.....

قدر خودت رو خودت میدونی نه کسی دیگه ی.....
دیدگاه ها (۰)

ای وای من با دل خودم .....

آقا خودت دیگه میدونی .. :)

آره دیگه خودت میدونی غمام چین@sana.2026

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط