از بین آدمای زندگیتون،
از بین آدمای زندگیتون،
دلنازکا رو بیشتر دوسشون داشته باشید.
بیشتر هوای اونایی که دلشون
قد گنجیشکه رو داشته باشید.
همونا که زود میرنجن و به روت میارن
ازت رنجیدن.
ولی زودم میبخشنت و یادشون میره
چی شده.
همونا که زود عصبانی میشن و
از کوره درمیرن و زودم آروم میشن
و باز بهت لبخند میزنن.
دلنازکا هیچوقت آدمای ترسناکی نیستن! هیچوقت ناامنت نمیکنن!
چون دلِ اینکه کینه ازت بگیرن و
بشینن نقشه برات بکشن ندارن!
دل نازکا هیچوقت زمین نمیزننت!
قدرِ اونا که دلشون زلالِ آبه و
چشاشون آینه بدونید.
فرشتههای پاک و مهربون زندگیان
کسایی که با چند دهه سن و سر و شکل
آدم بزرگا، هنوز قلبِ یه بچه دوساله تو سینهشون میتپه...!
@sokhan_iw
دلنازکا رو بیشتر دوسشون داشته باشید.
بیشتر هوای اونایی که دلشون
قد گنجیشکه رو داشته باشید.
همونا که زود میرنجن و به روت میارن
ازت رنجیدن.
ولی زودم میبخشنت و یادشون میره
چی شده.
همونا که زود عصبانی میشن و
از کوره درمیرن و زودم آروم میشن
و باز بهت لبخند میزنن.
دلنازکا هیچوقت آدمای ترسناکی نیستن! هیچوقت ناامنت نمیکنن!
چون دلِ اینکه کینه ازت بگیرن و
بشینن نقشه برات بکشن ندارن!
دل نازکا هیچوقت زمین نمیزننت!
قدرِ اونا که دلشون زلالِ آبه و
چشاشون آینه بدونید.
فرشتههای پاک و مهربون زندگیان
کسایی که با چند دهه سن و سر و شکل
آدم بزرگا، هنوز قلبِ یه بچه دوساله تو سینهشون میتپه...!
@sokhan_iw
- ۱.۱k
- ۰۵ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط